Mátrai GC túra 2019.09.18-20

Utolsó három napos túránk, nem hagyott hiányérzetet maga után, mondhatni kalandosra sikeredett. Ennek ellenére, többnyire képgaléria lesz a mostani beszámolónk.

Kanázsvár

Szállás

Remek szállásunk volt Mátrakeresztes, Csalogány vendégházban. Mindenkinek ajánljuk.

Gyors láda lövés a mátraszentimrei ásványházban. Ahol megtudhattuk, hogy a különböző ásványoknak más színük van UV fényben. Különböző hullámhosszakon máshogy foszforeszkálnak.

GC2500 kilőttük Galyatetőn ahol a kilátóban aludni is lehet hálózsákban ha ilyen tapasztalatokra vágyik az ember. Belépő 200Ft ezúttal vittem magammal aprót. 🙂

GC2500 Galyatető

Ebédeltünk egy jó babkonzervet, a Kanázsvár tövében, ahol találkoztunk egy sráccal, ezúttal is üdvözöljük. Feljutás kalandos volt mert elég meredek. Az idő is esősre fordult és mikor szaporodni kezdett a babkonzerv az esőtől, elindultunk lefelé a hegyoldalon. Meredek is volt csúszós is kezdett lenni, ha valaki megindul viszi a többit is de szerencsésen leértünk. Később megtudtam, hogy láda is van, úgy hogy majd újra fel kell mászni. 😀

Másnap hazafelé, megnéztük a petőfibányai alagutat, és a macit a tetején ami Magyarország leghosszabb alagútja. Sajnos magáról az alagútról egy fénykép se készült.

GCPEBA Petőfibányai alagút

Kiváló tárlatvezetést kaptunk a Blaskovich kúriamúzeumban. A ládának hűlt helye volt. Pót jelszó meglett.

GCBLAK Blaskovich Kúriamúzeum
Megosztás:

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.