Soproni túra 2022.04.23-25

Örömmel jelzem, egyre növekszik a csapat, immáron kilencen indultunk útnak. Ezúttal béreltünk egy kisbuszt, mert így olcsóbban jött ki mint 2 kocsival.

Az elkövetők:

Zalai túra – 2021.09.24-25-26

Ezúttal a hangulatos zalai hegyek között túráztunk egy három naposat. Szállásunk Magyarszerdahelyen, volt a Papp-lakban ezúttal is köszönöm a lehetőséget azt hiszem a többiek nevében is.

Következzenek a fotók.

Kápolnák útja Lajosmizse-Ladánybene 2021.04.24

Még az első Kápolnák útja biciklitúránk alkalmával határoztunk úgy, hogy lesz folytatás. Lett is de gyalog, ugyanis bringa szállító barátunk kisebb műtéten esett át, így sajnos nem tudott jönni.

Rövidítettünk a távon, csak a MagánZOO és a ladánybenei templomrom között gyalogoltunk ami oda-vissza 15 km. (kerekítve) A többi utat kocsival tettük meg.

Mecsek Giga GC túra 2020.06.25-28

Igen újra a Mecsek, de ezúttal inkább a keleti része. A gigával pedig nem a torkunkon lefolyt sör mennyiséget szerettem volna jelezni, hanem ez volt idáig a leghosszabb (4 napos) valamint a legnagyobb létszámmal elkövetett túránk. (7 fő)

Jó lett volna medvehagyma virágzás idején menni, de ebbe is beleszólt a COVID mint oly sok mindenbe.

Pilisborosjenő 2019.11.17

Ezúttal Pilisborosjenő környékét tűztük ki célpontul, mivel az idő kevés volt, olyan hely kellett ahol a ládák és a látványosságok kőhajításnyira vannak egymástól. Sokat nyomott a latban, a lenti képen látható Egri vár másolata, mindenképpen személyesen is meg szerettük volna tekinteni.

Képen igyekeztem a statisztákat kivágni, de a kapun át még mindig kikandikál egy.

Kápolnák útja Kecskemét-Méntelek 2019.06.29

Be kellett iktatni egy bicikli túrát, már nagyon időszerű volt. A neten böngészve találkoztam a következő bloggal: http://koszakronikak.blogspot.com

Ezúttal is köszönjük neked és további jó „kószálást”. 🙂

Eszembe jutott, hogy megakadt a szemem már néhányszor a kecskeméti arborétum bejáratánál lévő táblán, amely a Kápolnák útja túraútvonal kezdőpontját hirdeti, amikor a fiammal jártuk az ott lévő játszótéren. Gondoltam, hogy „majd egyszer”.

Eljött az egyszer:

BŐVEBBEN

Visegrád és környéke GC túra

Nehezen tudom megírni ezt a cikket, egyszerűen hiány érzetem maradt a túrával kapcsolatban. 2 fő dolog miatt, nem nagyon erőltettük meg magunkat túra terén. Nem volt másnap izomláz. A másik dolog, hogy elmaradt a szokások tűzimádó szeánszunk, mert a házigazda közölte, hogy még nem készültek fel ilyen igényekre. Pedig a hirdetésben benne volt. Szóval irgum-burgum akkor is benne volt!

Szokásos csapattal indultunk Kecskemétről nevezetesen: Yepp, Scorter, Sasmut, Reaper. Osiris-el az első ponton találkoztunk, mert ezúttal úgy határoztunk hogy útközben is ejtünk egy-két láda keresést pihenés képen. Nekiveselkedtünk az autópályának és meg sem álltunk Pomáz Teleki-Wattay kastély parkoló-ig.

Vár a vár
Megosztás:

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.