Visegrád és környéke GC túra

Nehezen tudom megírni ezt a cikket, egyszerűen hiány érzetem maradt a túrával kapcsolatban. 2 fő dolog miatt, nem nagyon erőltettük meg magunkat túra terén. Nem volt másnap izomláz. A másik dolog, hogy elmaradt a szokások tűzimádó szeánszunk, mert a házigazda közölte, hogy még nem készültek fel ilyen igényekre. Pedig a hirdetésben benne volt. Szóval irgum-burgum akkor is benne volt!

Szokásos csapattal indultunk Kecskemétről nevezetesen: Yepp, Scorter, Sasmut, Reaper. Osiris-el az első ponton találkoztunk, mert ezúttal úgy határoztunk hogy útközben is ejtünk egy-két láda keresést pihenés képen. Nekiveselkedtünk az autópályának és meg sem álltunk Pomáz Teleki-Wattay kastély parkoló-ig.

Vár a vár

Teleki-Wattay-kastély

A kastélyt megcsodáltuk kívülről, jelenleg iskola és étterem működik benne. Meg is néztük közelebbről hogy valóban működik az az étterem de be volt zárva. Így láda keresésre adtuk a fejünket, ami nem lett meg egykönnyen szokatlan rejtek miatt. Ezúttal is üdvözöljük a rejtőt, kinek szakmájához köze lehet a dolognak szerintem 😀

Teleki-Wattay kastély

A kastély megtekintése után, éterem után néztünk mivel dél már elmúlt egy ideje és a házi macskák gyomra időben érkező kajához van szokva. PizzaMix nevű helyet néztük ki magunknak, a kaja remek volt így ajánlani tudom.

Mexikó és néhai Saolin falu

Pomázról tovább haladtunk Esztergom irányába, mert szerettünk volna energetizálódni egy Mexikó nevű helyen, ami Magyarországon van, és szomszédos a volt Saolin faluval ami jelenleg erősen kihalt. Természetesen van láda.

A helyről annyit kell tudni, hogy Mexikó és Csobánka között van valahol az a pont ahol összefutna a Föld energia vonalai úgynevezett Ley-vonalak amelyek találkozásánál furcsa jelenségek, gyógyulások és egyéb dolgok történnek. 🙂 Egyesek úgy gondolták, hogy valahol itt lehet a föld szívcsakrája, 😀 feltételezem a Saolin falut erre alapozva építették, majd valaki odáig merészkedett, hogy feltette a kérdést a Dalai Lámának:

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Innentől kezdve gondolom, hogy a biznisz erősen hanyatlani kezdett. 😀 Mindenesetre meg kellett néznünk a helyet. Némi keringés után a láda meglett, tábla itt-ott közölte hogy ez katonai terület, és jó lesz ha nem megyünk be.

Nem sokat időztünk a vadonban, elindultunk tovább a damaszkuszi… izé esztergomi úton mert várt ránk a minaret … izé kilátó a hegytetőn. 😀

Strázsa hegy kilátó

Felmentünk a hegyre, természetesen a kilátó kulcsát elfelejtettük elkérni, és újra felmenni nem akaródzott így kilőttük a ládát. Először találkoztunk NFC-s ládával, ezúttal is gratulálunk a rejtőnek és az is látszik hogy munkát fektetett a dologba. Tehát köszönjük és a következőt tolmácsolnám neki:

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Strázsa kilátó után, megcéloztuk az esztergomi Tesco áruházat ahol bevásároltunk, szokás szerint többet mint ami kellett volna, nehogy az éhhalál fenyegessen, majd irány Visegrád a szállás .

A panzió

Egy kis ház egy nagyobb ház kertjében öten elfértünk benne. Az volt a furcsa, hogy az ajtók tetején reteszek voltak kívülről, mintha valakit bezárnának oda. Miközben kényelembe helyeztük magunkat különböző elméleteket gyártottunk a reteszek célját illetően.

Másnap reggel felmentünk a várba.

A következőekben főként a képek fognak dominálni mivel, kifogyott belőlem az ihlet.

GCBEMI-Berényi Miklós fűvészkert (nem az a Berényi Miklós)
GCSek-Surányi erdei kápolna
GCDB-Szt. Donát kápolna Dunabogdány
GCPrps-Királyi prépostsági rom és altemplom
GCFbab-Ócsa-Felsőbabád elhagyatott kápolna, temető

Megosztás:

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.